3.8.12


Σπουδαία στιγμή.
Παραμυθένια.
Στο διπλανό τραπέζι κάθισε ο συγγραφέας του βιβλίου που κρατούσα στα χέρια μου.
Μιλήσαμε.
Μου είπε πολλά. Να μείνω εδώ και να πολεμήσω. Του εξήγησα.
Δεν κατάλαβε νομίζω αλλά δεν πειράζει. 
Έπειτα μου είπε πως στο μυαλό μου μέσα έχω λίγη μέντα.
Ω, αυτό μου άρεσε. 
Και γι'αυτό λέει ανταριάζει με αυτούς που μέσα στο δικό τους έχουν τα βουνά.
Αλήθεια, η μέντα φυτρώνει στα βουνά;
Αστείο.
Και το μοχίτο με μέντα το λοιπόν.
Για όλα αυτά να ξέρεις φταίει το φεγγάρι.
Υπευθυνότητα κι όλα δένουν

4 σχόλια:

~Freedom είπε...

να 'χεις λίγη μέντα...ναι αυτό βοηθάει πολύ!

όμορφο blog!
Χαιρετώ!:)

fi|ma είπε...

Σ ευχαριστω :)

Ανώνυμος είπε...

όλα φυτρώνουν εκεί που έχει πρόσφορο χώμα...

fish eye είπε...

μου εχει συμβει κι εμενα.. μολις ειχα αγορασει το βιβλιο σε διακοπες και νασου η συγγραφεας να τρωει διπλα μου στο ταβερνακι.. αυτη μου μιλησε, αυτη χαρηκε, αυτη υπεγραψε στην πρωτη σελιδα κι εγω κρατουσα βιβλιο και στιγμη υπερηφανη κι ευτυχισμενη !