14.12.11

τι βλέπεις;



Βλέπω ένα δεινόσαυρο! Πάνω στο σύννεφο, δίπλα στα μάτια σου. Εσύ είσαι ο ήλιος; Τι θες; 
Μήπως θέλεις εμένα;
Εμένα; με θες; 
Μπορείς χωρίς εμένα να είσαι τόσο ζεστός; Αλήθεια, μπορείς; 
Κι αν δεν είσαι ο ήλιος πώς είσαι τόσο όμορφος σαν τις μέρες που αυτός καίει; 
Βλέπω και δυο ανθρωπάκια όμως... Που αυτά, μόλις κλείσουν τα μάτια τους ονειρεύονται πως είναι πάνω σ' ένα σύννεφο. Και πως μαζί πάνε στη συνέλευση που κάνουν τα σύννεφα. Γιατί έτσι κάνουν τα σύννεφα. Πάντα. Έχεις δει εσύ ποτέ ένα σύννεφο μόνο του...;! Κι αν έχεις δει, θα 'ναι γιατί έφυγε! Τι γιατί έφυγε;
Προφανώς, παρεξήγηση!

Στείλε μου μιαν εξήγηση να φύγει η παρεξήγηση
γιατί η καρδιά μου λύγισε κοντεύει να χαθεί
Μάνος Χατζιδάκις

1 σχόλιο:

Fondeus είπε...

Δυο ανθρωπάκια πάνω σ'ένα σύννεφο...
Αυτή είναι εικόνα!