15.2.12

G.lobal P.ositioning S.ystem



θα ξεχάσω εγώ
πόσες φορές μου χάρισες το κόσμο όλον;
πόσες φορές μου φόρεσες τα τακούνια και τον γυρίσαμε; Γυρίσαμε πίσω, στην βάση. Με πόδια κουρασμένα και γέλια ξεψυχισμένα.
Ένα στίγμα σου αρκεί να πάρω μπρος, μου είπες.
Ένα γέλιο μου αρκεί να δεις καθαρότερα.
Λοιπόν;




Happy birthday !
...Hello teacher tell me what's my lesson
And I find it kind of funny 
I find it kind of sad 
The dreams in which I'm dying 
are the best I've ever had 
I find it hard to tell you 
'Cos I find it hard to take 
When people run in circles it's a very very
Mad world !

3 σχόλια:

Λία είπε...

Λοιπόν φιλενάδα τίποτα..."κι εγώ εδώ να περιμένω ακόμα"...
Καλό μας βράδυ

Ανώνυμος είπε...

ο κόσμος όλος και το βλέμμα σου, χαρτί δυνατό για μένα. ευχαριστώ για όλα <3

*ένα παιδί μετράει τ'άστρα είπε...

αυτό το λοιπόν.. η αναμονή κι η σιωπή της που το ακολουθεί είναι καταστροφικό..